Ases.pl Producent lniany haftowanych worków do chleba, grzybów, ziół... oraz worków szkolnych dla dzieci
Promocja! Samochód policyjny :: 18,50 zł ::.
Wybierz kategorię
Producent
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Statystyki
Gości online: 0
Jak zamawiać?

Jak zamawiać?

 

Krótki poradnik o tym jak skutecznie zamówić produkt w sklepie internetowym Ases.pl

 

  1. Kiedy znalazłeś już produkt, który chcesz kupić, pod opisem znajdziesz cenę (po lewej stronie) oraz okienko z ilością zamawianego produktu i ikonką koszyka (po prawej stronie).

    Wybierz odpowiednią ilość (jaką chcesz zamówić) i kliknij na koszyk. Zostaniesz przeniesiony do koszyka, gdzie będą widniały zamówione przez ciebie produkty.

 

Komunikaty ze strony Ases.pl:

 

  • najpierw wybierz atrybuty” - oznacza, że produkt ma kilka różnych wariantów, np. kolory, wzory, hafty. Żeby skutecznie złożyć zamówienie należy najpierw wybrać odpowiedni wzór lub kolor, który cię interesuje. Bez wybrania poszczególnych wartości, produkt nie zostanie przeniesiony do koszyka.

Jedynym wyjątkiem jest pole, gdzie nie trzeba wybierać niczego a należy samodzielnie coś wpisać, np. przy workach z haftowanym imieniem – należy wpisać imię lub napis, który ma być wyhaftowany na worku. Nawet jeżeli nie wpiszesz nic w to pole, to sklep i tak przeniesie produkt do koszyka. Możesz wtedy imię wpisać przy składaniu zamówienia („Twoje uwagi”). Nawet jeżeli i tutaj nic nie wpiszesz, skontaktujemy się z tobą i poprosimy cię o podanie napisu, jaki ma być wyhaftowany na worku.

 

  • niestety nie posiadamy takiej ilości tego produktu!” - oznacza, że w danym momencie na magazynie nie posiadamy takiej ilości produktu.

    Trzeba wtedy zmniejszyć ilość zamawianego produktu lub (jeżeli zależy ci na większej ilości) skontaktuj się ze sprzedawcą poprzez email: krzesinskae@wp.pl lub telefonicznie: 696 612 843 i zapytaj czy jesteśmy w stanie sprowadzić ten produkt i jak długo będzie to trwało.

 

  1. Po wprowadzeniu do koszyka ostatniego produktu składasz zamówienie.

     

    W koszyku zobaczysz:

  • miniaturki zdjęć zamawianych produktów

  • ilość poszczególnych produktów, które chcesz zamówić

  • cenę jednostkową (pojedynczego egzemplarza)

  • wartość (cenę jednostkową pomnożoną przez ilość zamówionego egzemplarza). Jeżeli z danego produktu zamówiłeś jedną sztukę – wartość będzie taka sama jak cena jednostkowa.

  • ikonki kosza na śmieci – jeżeli chcesz zrezygnować z jakiegoś produktu, wystarczy kliknąć kosz przy danym produkcie

  • okienko z łączną wartością produktów (cena produktów bez kosztów przesyłki)

  • trzy przyciski: „złóż zamówienie”, „opróżnij koszyk”, „przelicz koszyk”

 

Jeżeli rozmyśliłeś się i nie chcesz składać zamówienia ani teraz, ani później, klikając „Opróżnij koszyk” - usuniesz za jednym razem wszystkie produkty, które włożyłeś do koszyka.

Jeżeli jednak nie jesteś w tej chwili zdecydowany do końca czy na pewno chcesz zamówić te produkty – pamiętaj – koszyk jest trwały przez 11 dni. Oznacza to, że nawet jeżeli nie jesteś zalogowany w sklepie (a nie opróżnisz wcześniej koszyka) – twoje produkty będą widoczne w koszyku za każdym razem, kiedy wejdziesz na stronę Ases.pl. Koszyk automatycznie jest opróżniany dopiero po 11 dniach.

 

„Przelicz koszyk” - ta ikonka przydaje się w momencie, kiedy zmieniłeś zdanie co do ilości konkretnego produktu. Możesz ją zaktualizować w polu „ilość” przy produkcie, którego ilość chcesz zwiększyć lub zmniejszyć. Zazwyczaj kliknięcie „Enter” powoduje automatyczne przeliczenie wartości zamówionych produktów, ale dla pewności lepiej kliknąć jeszcze w ikonkę „Przelicz koszyk”.

 

„Złóż zamówienie” - klikasz w tą ikonkę, kiedy jesteś już zdecydowany na zakup produktów.

 

3). „Wybierz formę przesyłki”.

Teraz pojawią się także możliwe do wybrania formy przesyłki, wraz z kosztem za transport:

Poczta Polska - ekonomia (przelew)
Poczta Polska - priorytet (przelew)
Inpost polecony (przelew)
Paczka Pocztowa
Kurier Inpost
Kurier Siódemka
Odbiór osobisty

 

Po wybraniu formy przesyłki, pojawi się dodatkowe pole: „Wybierz formę płatności”. Po kliknięciu na to pole, zostaną rozwinięte możliwe do wybrania formy zapłaty za zamówienie (przelew lub gotówka przy odbiorze).

Jeśli wybrałeś Poczta Polska - ekonomia (przelew), Poczta Polska - priorytet (przelew) lub Inpost polecony (przelew) - okienko "Wybierz formę płatności" nie pojawi się, ponieważ już wybrałeś sposób w jaki chcesz dokonać zapłaty za zamówienie (w tych przesyłkach nie ma opcji "Gotówka przy odbiorze").

 

Pamiętaj! Jeżeli w pierwszym polu („Wybierz formę przesyłki”) wybrałeś „poczta polska – przelew” od razu przechodzisz do pola z danymi zamawiającego. W tym przypadku pomijane jest pole „Wybierz formę przesyłki”, ponieważ od razu zdecydowałeś, że chcesz zapłacić przelewem.

 

  1. Dane zamawiającego. Pole to powinno pojawić się samo po wybraniu opcji w polu „Wybierz formę płatności”!.

     

    Wszystkie miejsca oznaczone pogrubionym drukiem muszą zostać wypełnione. Jeżeli choć jedno z nich nie zostanie wypełnione nie będzie możliwe złożenie zamówienia.

 

W szczególności trzeba wypełnić:

  • imię i nazwisko

  • email

  • ulica, dom (numer domu)

  • kod pocztowy, miejscowość

  • telefon

 

  1. Jeżeli zamawiasz produkty na firmę wypełnij również pozostałe pola, w szczególności:

    - nazwa firmy

    - NIP

 

Pamiętaj!

Sklep Ases.pl wystawia rachunki (nie wystawia faktur VAT).

Na rachunku są wszystkie dane twojej firmy, łącznie z NIP-em.

 

 

  1. Jeżeli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane pod inny adres niż dane zamawiającego, zaznacz pole „Wysyłka zamówienia pod inny adres”. Pole to znajduje się zaraz pod formularzem z danymi zamawiającego.

Po kliknięciu tego pola pojawi się dodatkowy formularz, do którego należy wpisać:

  • nazwę odbiorcy (imię i nazwisko lub nazwa firmy)

  • ulica, dom (ulica i co najmniej numer domu)

  • kod pocztowy, miejscowość

 

Pamiętaj!

Jeżeli adres wysyłki jest taki sam, jak adres zamawiającego, nie musisz wypełniać pola „Wysyłka zamówienia pod inny adres”.

 

  1. Pole „Twoje uwagi”

    Tutaj możesz wpisać wszelkie swoje uwagi dotyczące przesyłki, sposobu zapakowania lub samego towaru.

    Jeżeli zamówiłeś towar, gdzie należało wpisać imię lub nazwę, jaka ma być wyhaftowana na worku lub innym produkcie, a nie wpisałeś tego przy przenoszeniu produktu do koszyka, możesz wpisać to właśnie w tym polu.

  2. Przed złożeniem zamówienia wymagane jest zaznaczenie ikonek pod polem „Twoje uwagi”. Są to:

  • akceptuję warunki regulaminu

  • wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych (bez nich nie możemy zrealizować zamówienia, choćby dlatego, że nie będziemy wiedzieli do kogo i gdzie mamy je wysłać)

  • potwierdzam, iż wiem o obowiązku zapłaty za zamówienie

 

  1. Teraz możesz już kliknąć ikonkę „Wyślij zamówienie”.

    Jeżeli coś co jest obowiązkowe, nie zostało wypełnione w formularzach, otrzymasz od sklepu Ases.pl komunikat o konieczności wypełnienia poszczególnych pół.

Przykład: jeżeli zapomniałeś wpisać imię, po kliknięciu „Wyślij zamówienie” pojawi się komunikat: „Wpisz imię” itd.

Jeżeli zapomniałeś zaakceptować regulamin, pojawi się komunikat: „Akceptacja regulaminu jest konieczna do realizacji zamówienia” itd.

Dopiero po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól, zostanie skutecznie złożone zamówienie.

 

 

  1. Na stronie sklepu otrzymasz podziękowanie za złożenie zamówienia, a na email wpisany w trakcie składania zamówienia otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia.

  2. W każdej chwili możesz sprawdzić na stronie Ases.pl na jakim etapie realizacji jest twoje zamówienie:

    - w tym celu musisz wejść na stronę Ases.pl i w polu „Podgląd zamówienia” (lewy dolny róg strony) wpisać unikalny numer zamówienia. Unikalny numer nie jest numerem zamówienia, a numerem ID, które znajduje się w emailu i jest częścią linku, który znajduje się pod tekstem: „Szczegóły zamówienia możesz zobaczyć na stronie”.

    - możesz też kliknąć w link w email-u potwierdzającym złożenie zamówienia, który znajduje się bezpośrednio pod tekstem „ Szczegóły zamówienia możesz zobaczyć na stronie” i zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie będziesz mógł sprawdzić status swojego zamówienia.

 

Jeżeli coś w sklepie działa nie tak: napisz do nas na email krzesinskae@wp.pl lub zadzwoń 696 612 843.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Towar dnia
Najczęściej kupowane
Ostatnio oglądane
Najczęściej oglądane
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Porównywarka
Wybierz produkty
do porównania
stat4u
Aktualna Data: 2017-12-12 05:37
© Ases.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.